Kathmandu (2) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Wim en Jenny Pels - WaarBenJij.nu Kathmandu (2) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Wim en Jenny Pels - WaarBenJij.nu

Kathmandu (2)

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Wim en Jenny

25 Maart 2012 | Nepal, Kathmandu

6 Kathmandu (2)

Hallo allemaal,
Na een busreis van een uur of 6 zijn we weer in Kathmandu aangekomen.
Groot was de verbazing toen we uit onze luxe bus stapten en Wim een taxi wilde aanhouden.
Wie kwam er aanrijden, “ons mannetje Santos” die onderweg naar Chiwan 2 lekke banden kreeg.
Toeval bestaat niet….. Als er iemand blij was, dan hij wel. We hadden weer een permit en een tims nodig en veel tijd om dat te regelen hadden we niet. Voor de permit waren we te laat, maar die kunnen we ter plaatse regelen. Toen op zoek naar een hotel, prima onderdak gevonden bij Hotel Mandap in Thamel.
Morgen worden we om 7 uur opgehaald door Santos die ons naar Sundaryal, het beginpunt van onze trekking, brengt. Weer een uitdaging, de Helambu – Gosainkund trekking, deze keer gaat het 8 tot 10 dagen duren tot we weer terug zijn in Kathmandu. Dus tot die tijd nemen we weer afscheid.

Groetjes van ons vieren en tot dan!

• 25 Maart 2012 - 16:07

De Trompies:

Genieten dus...........tot dan.

• 25 Maart 2012 - 16:13

Cobi En Mart:

Erg veel plezier (en de groeten aan Santos).

• 25 Maart 2012 - 16:37

Cisca:

Mooie foto's weer bij het vorige bericht. Ik wens jullie goede benen en veel wandel plezier toe. Veel plezier jullie viertjes.

Warme groet Cisca

• 25 Maart 2012 - 17:04

Jacqueline:

Spannend hoor zo'n lange trekking!
    Geniet ervan tot dan.

• 25 Maart 2012 - 17:20

De Van Dijkjes:

Veel plezier met de trekking! Mooie verslagen en leuke foto's! Groetjes van ons.y

• 25 Maart 2012 - 17:38

Cor:

heel veel plezier en geniet er van

• 25 Maart 2012 - 19:01

Piet V B:

Ja, wat een toeval met "het mannetje Santos". Leuk.
    Wij hebben zondagmiddag een gezellige meezingmiddag gehad in de Kroon. Er was veel belangstelling en iedereen heeft geweldig meegezongen onder de bezielende leiding van Puck.
    Volgend jaar volgt beslist weer een herhaling!
    Veel plezier bij de volgende trekking. Wij zijn benieuwd naar jullie volgende verhaal.
    Groetjes,

Piet

• 26 Maart 2012 - 08:10

Koen En Alie:

Door Geer op deze site attendeert, geweldige onderneming, als alles is zo als ik lees, zijn jullie bij terugkomst gelijk weer aan vakantie toe

Groetjes Koen en Alie.

• 27 Maart 2012 - 19:21

Lex En Carla:

mooie verhalen om te lezen, veel plezier met de trekking, en hou alles heel. Proost.

• 27 Maart 2012 - 19:21

Lex En Carla:

• 28 Maart 2012 - 21:53

John:

Hoi wereld reizigers, het zijn weer geweldige verhalen en verslagen die we binnen krijgen van jullie
    We hopen natuurlijk snel weer wat te horen van wat je verder ziet en tegenkomt op de volgende tracking.
    Groetjes uit Holland,we hebben in ieder geval heel mooi lente weer en een leuke meezingmiddag beleefd afgelopen Zondag in de Kroon

• 29 Maart 2012 - 15:30

Anoom@live.nl:

hoy vakantie gangers wat n beproeving , die trekkings spannend en mooie fots weer n belevenis opzich prachtig .groet en tot t volgende verhaal .