Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wim en Jenny Pels - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wim en Jenny Pels - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Wim en Jenny

01 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

1-1-2015

Hallo allemaal,

Om te beginnen wensen we iedereen (nogmaals) een heel gelukkig nieuwjaar.
Ons nieuwe jaar begon zo’n 6 uur eerder in Bangkok. Na een prima vlucht zonder problemen ons hotel, Wild Orchid Villa, gevonden en dat bleek een goede keuze, midden in het gezellige centrum bij Khao San Road. De jaarwisseling was gezellig druk en onder het genot van een paar drankjes hebben we 2015 verwelkomd, daarna zijn we ons bed ingerold, helemaal af…. daardoor waardeer je je bedje wel des te meer.
Maar dan….. Ik word wakker (om half 11) door paniek in het hotel, hoor mensen door walky talky’s roepen en ruik rook. Vanaf ons balkonnetje zie ik mensen in het straatje staan wijzen een aan het einde van de gang zie ik rook, BRAND!!!!! Het pand naast ons hotel staat in brand en we moeten het pand verlaten, Wim wakker gemaakt, de rugzakken volgegooid en naar beneden. Daar zitten alle gasten op her terras met hun bagage. Na enige tijd verschijnt er een piep klein oud brandweer autootje, er is duidelijk sprake van paniek, alles staat hier vlak op elkaar gebouwd en is vaak van hout. Het duurt en het duurt, eindelijk is er water, dan komt er versterking van de andere kant, helaas kan deze grotere brandweerwagen er niet door, maar er worden wel slangen uitgerold en dan is het leed snel geleden. Het is nu half 2 en mogen terug naar onze kamer. Wat een flitsend begin van onze reis. Maar het voelt goed en daar gaat het om.
Nu eens kijken op welke manier we naar het noorden kunnen gaan.
Tot volgende keer, groetjes uit Bangkok.

• 01 Januari 2015 - 09:56

Ineke Dekker:

Niet te geloven, ze hebben alleen maar een helm op hahahaha
    en idd zoiets loopt dan weer goed af, je moet er niet aan denken hoe
    erg dit mis kan gaan!

Je maakt wat mee!!

Nou succes met jullie trip richting t noorden, wij zitten voor dood op de bank
    uit te buiken van het gezuip en gevreet van gisteravond.....

Mooie dag

xxx

• 01 Januari 2015 - 10:05

Wil Van Der Raad:

Dat is een spannend begin van jullie reis. Gelukkig is het goed afgelopen! Nog veel plezier en een gelukkig nieuwjaar toegewenst namens Kees en Wil

• 01 Januari 2015 - 10:18

Hendrik Blij:

Wim en Jenny een spannend begin van een mooie vakantie, sportieve bluskleding, nog wel een helm op, hier is het zo niet helemaal compleet in je bluskleding dan moet je aan de kant staan toe kijken hoe je maten de brand blussen, de beste wensen voor 2015.

• 01 Januari 2015 - 10:19

Fred En Karin:

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar.Gelukkig is alles goed af gelopen.
    Veel plezier verder.
    Gr Fred en Karin.

• 01 Januari 2015 - 10:22

Ans:

Het eerste avontuur alweer beleefd! Wij wensen jullie alle goeds voor 2015, een machtige vakantie en dat we maar weer leuke verslagen te lezen krijgen!

• 01 Januari 2015 - 10:39

Cisca:

Toch nog vuurwerk...!!
    Alle goeds

• 01 Januari 2015 - 11:40

Karin:

Verhit beginnetje! De allerbeste wensen n heel veel plezier

• 01 Januari 2015 - 11:53

Martijn De Gier:

EEN spannend begin van jullie vakantie.Heel veel genieten in dat verre land.De beste wensen voor 2015.groetjes Dirk en Martijn

• 01 Januari 2015 - 11:55

Maft En Cobi:

Goed te weten dat jullie heelhuids op de bestemming zijn aangekomen. Goede wensen voor het nieuwe jaar en een goede reis.

• 01 Januari 2015 - 14:47

Carissa:

Wat een spannend begin van de reis! Fijn dat het uiteindelijk meeviel en dat jullie het hotel weer in konden. Wouter en Anouk zijn bekaf van de jaarwisseling, maar ze sturen wel een kus en een knuffel jullie kant op.

• 01 Januari 2015 - 18:23

Greet:

Happy newjear

• 01 Januari 2015 - 22:24

Lex De Beer:

een vlammend begin van een nieuw avontuur. Als dit de opmaat is voor de rest van de reis staat er nog wat te wachten. Maar veel gezondheid en goede wensen voor 2015, en we lezen wel weer ...........
    Greetz Lex en Carla

• 02 Januari 2015 - 13:05

Merel Van Dijk:

Alle eerste een gelukkig nieuwjaar!!!
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Wat een spannend beging van de reis! Fijn dat het uiteindelijk meeviel en dat jullie het hotel weer in konden. Veel plezier!

Groetjes,
    Merel

• 02 Januari 2015 - 17:11

Wim En Margriet:

De Beste wensen en( goed )begin voor 2015 we kijken weer uit naar het volgende verslag.
    Gr.Wim en Margriet

• 04 Januari 2015 - 17:41

Loek En Liesbeth:

Jenny en Wim,

Allereerst ook de beste wensen voor 2015, zo zie je elkaar in Wormer lopen en zo zitten jullie op je vakantieadres en maken het eerste vuurwerk mee.
    Gelukkig liep het allemaal goed af voor iedereen.

Heel veel plezier, geniet van al het moois en natuurlijk van het lekkere eten.
    We lezen de komende tijd vas vele mooie verslagen.